رد کردن لینک ها

نمونه توصیه‌نامه تحصیلی و کاری

دانشجویان بسیاری در سراسر ایران هدف ادامه تحصیل در یک کشور خارجی را دنبال می‌کنند. در میان مدارکی که برای اپلای دانشگاهی مورد نیاز است، توصیه‌نامه از آن دسته مدارکی است که گاه آماده‌سازی آن با مشکل مواجه می‌شود. ممکن است استاد یا کارفرمای پیشین شما وقت کافی برای نگارش نامه نداشته باشد یا تسلط کافی بر زبان انگلیسی نداشته باشد. در این حالت شما می‌توانید با استفاده از یک نمونه توصیه‌نامه تحصیلی یا نمونه توصیه نامه کاری برای مهاجرت روند اپلای خود را تسهیل کنید.

نمونه متن توصیه‌نامه برای اپلای به شما کمک می‌کند دید جامعی درباره‌ی مواردی که باید در متن توصیه‌نامه تحصیلی یا کاری ذکر شود پیدا کنید. سپس با در نظر داشتن نکات لازم برای نگارش توصیه‌نامه اقدام به تهیه آن کنید. لازم به ذکر است که پس از بررسی نمونه توصیه‌نامه کاری به زبان انگلیسی و نگارش نامه‌ی مختص خودتان آن را به یک فرد مسلط به زبان انگلیسی و متخصص در زمینه‌ی مهاجرت تحصیلی نشان دهید تا از عالی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در کنار این حالات، ممکن است شخصی توانایی یا فرصت بررسی نمونه توصیه‌نامه تحصیلی انگلیسی و نگارش توصیه‌نامه برای خودش را نداشته باشد. در این حالت می‌تواند از متخصصین اپلای‌بادی برای سفارش نگارش توصیه نامه تحصیلی و کاری کمک بگیرید.

در ادامه یک نمونه نامه ریکامندیشین تحصیلی و یک متن توصیه‌نامه کاری به انگلیسی برای سهولت کار شما آورده شده است.

نمونه توصیه‌نامه
بنر توصیه نامه۲